ابزار رایگان وبلاگ

ثنا باکس ثنا باکس

اسلایدر

مستند در تبعید ابی

عشق و صفا
عشق و صفا

نام مستند:در تبعید (ابی )

تاریخ پخش:4 تیر ماه 92

شبکه پخش کننده:MANOTO1

منبع:manoto1.com

خلاصه مستند:ابی:من از زمانی‌ که احساس کردم که دیگه به نظر نمیرسه که بتونم در یکی‌ دو ساله آینده برگردم به مملکتم به چند تا چیز باید فکر می‌کردم، یک باید فکر می‌کردم در مملکت من چی‌ داره می‌گذره و به خودم که در تبعید هستم چگونه داره می‌گذره!

منتظر مستند در تبعید( اندی )باشید.

در تبعید - ابی

سه شنبه 4 تیر 1392

دانلود ویدئو

برای دانلود، ابتدا روی دانلود راست کلیک کنید و سپس گزینه ی Save Link As را انتخاب کنید

حجم:455مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 3 شهريور 1392 ساعت 14:11 توسط علی جبلی